luckymom

Alla inlägg under juli 2010

Av lotta nilsson - 24 juli 2010 20:23

precis när man känner sig på topp så ska de hända något så man hoppar ner från den toppen. men men vad är livet utan motgångar?!om allt hade gått ens väg hade man ju inte uppskattat allt de bra som händer en. och vad är egentligen lite motgång i jämförelse med allt de fina jag har i mitt liv?!


nä minsann, nya tag... inget blir bättre av bitterhet.



Av lotta nilsson - 21 juli 2010 21:51

kollar på livet på bb på 5:an. skulle kunna hoppa in i tv:n och nita joy!!!!! kan man vara mer negativ än henne? hade jag varit hennes man hade hon fått sig en sån jävla blåsning!


till något mkt trevligare, kolla min underbara prinsessa!


  


lite impulsivt blev de fika och ture turist tur i stan


    


millis blev jäääätte trött under tågturen.


igår var det kiviks marknad som stod på schemat. sebbe bus åkte karuseller, vi strosade runt och millis tittor arbetade på högvarv, mkt att se hahaha. jätte duktig var hon, sa inte ett ljud på hela kvällen ( 16-23 ) utan somnade mitt bland karusellerna när hon blev trött. om jag är stolt?! JA!!!!    men å andra sidan det är väll alla mödrar haha


    


just nu leker livet oförskämt härligt.....   

Av lotta nilsson - 20 juli 2010 11:34

jag har varit en månad fel ang millas ålder, hur gick detta till?! skrämande, men vad som är än mer skrämande är att jag "rättat" anders när han hela tiden varit den som faktiskt har haft rätt när folk frågat.... ooooopps får krypa till korset och lyfta hatten för älskling.


  

Av lotta nilsson - 17 juli 2010 10:29

vi njuter till fullo av sommaren. spenderar så mkt tid vi kan på strand eller bad, promenader i hamnen, käka ute, grilla och en massa glass i hamnen. ja de är i stort sett så dagarna ser ut nu.

igår impulsköpte vi en husvagn, typiskt oss hahaha. ska iväg på husvagnssemetser den 1 aug och kollade lite hyrvagnar när anders kom på den brilljanta ideén att själv ha en. men de ska bli kul, mysigt att ha en egen vagn   


bloggandet kommer fortsätta ligga på is så länge vädret är som det är, var bara inne om och kolla, såg att många kollar bloggen varje dag fast de inte skrivs så tänkte att jag fick bjuda på lite bilder.


     


              


gårdagen i bilder.


     

Ovido - Quiz & Flashcards