luckymom

Alla inlägg under december 2010

Av lotta nilsson - 31 december 2010 18:16

alldeles för mkt!

jag gråter ofta när jag blir arg, irriterande för när man är arg vill man ju vara arg :P


när jag är borta från Milla för mkt. när jag hade jobbat 6 dagar i steck tex, då lipade jag på jobb så fort de kom kunder med barn


när jag hållt inne känslorna för länge, då bara brister de och jag tjuter som en tok.


när jag blir rädd, tex när Milla inte fick luft


finns ju faktiskt fina tårar också, dom av glädje, dom bästa!

när jag fick milla i min famn för första gången tjöt jag givetvis. tårar guld värda


    

Av lotta nilsson - 31 december 2010 15:07

  


Millis klänning är mer åt de lila hålet, bilden är missvisande. den kommer hon få ha hos dagmamman om de så krävs, anvnd ska den bli i alla fall ( innan hon växer ur den )

min är ändå för liten, julmaten/godiset har gjort sitt och jag har tydligen ökat en storlek.


jag och millis ska dela en 3 rätters nyårsmeny från svea ikväll, så vi får en fin nyår trots sjukdom.

har till och med en flaska skumpa, kankse man skulle smaka lite av den?! ;)


Gott Nytt År!!!!

Av lotta nilsson - 30 december 2010 20:15

har nynnat på hello kitty sången hela dagen nu. att millis inte tröttnar på den filmen


  


nääära tv:n ska vi va


      


arg som ett bi



oki jag ger mig...


  


testar sorebror kepsar/mössor


                    


  


denna får vi nog låna nån dag, passar perfekt till den röda overallen :)


Av lotta nilsson - 30 december 2010 10:09

nu har jag en emmaljunga scooter och är jätte nöjd med den


(lånad bild)


den är ombonad och mysig. rejäl och lätt att ta sig fram med

funderar dock på att byta till våren. till brios mindre "klumpiga" modeller


brio race   


brio sitty


tycker den rosa färgen är väääldigt skarp men de vänjer man sig nog vid. nån som har erfarenhet av någon av dessa vagnar?

de ser väldigt "lätta" ut.

    

Av lotta nilsson - 30 december 2010 09:52

Millis blev bättre igår och hon åt utan att kräka. trodde de va förbi men icke. igårkväll spydde hon igen och inatt vaknade hon livrädd närhon klöktes.

jag och millis har nannat i en 120 cm säng och de blev inte mkt sömn för min del kan jag lova. som hon studsade runt och vilka karatesparkar sen hahaha

mkt mysigt var de dock när vi låg näsa mot näsa och hon kittlade mig med sin snuse <3


nu har jag gett med mig och ger henne avslagen cocacola, om hon gillar de?! JA! hon dansar och sjunger varje gång vi fyller på hennes flaska hahaha min lille skitunge :)


ska försöka komma ut en runda idag också, millis mådde så bra igår efter promenixen i friska luften. tror de e den bästa medicinen, frisk luft!

blir nog pulkan idag var ganska slitigt att gå med vagnen :P

Av lotta nilsson - 30 december 2010 09:45

Milla så klart! Kvittar om hon är sur eller ledsen, hennes existens får mig alltid att må bättre.


Mamma, Pappa och Simone, världens bästa familj. Vi är inte som någon annan.


Min fantastiskt fina vänner. Är välsignad med otroligt fina omtänksamma vänner. Långt ifrån alla sm har så fin omgivning som jag har.


minsre weird grejer är städa, promenera (även om jag spretar emot in i de sista) shopping (fram för allt med mamma) en lååång mysig fika, choklad mm



Av lotta nilsson - 29 december 2010 12:58

blir mkt ensam tid nu när Millis mest sover :( å andra sidan mkt bloggande ;)

millis fick en Monchhichi i julklapp av mormor. jag har själv tittat på dom men tyckte de va lite dyrt för en liten "docka"

men de e tur vi har mormor för millis älskar den


                



millis delar med sig av sitt vatten


                         


massa pussar och kramar får den :)


Ovido - Quiz & Flashcards