luckymom

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2010

jobbedag

Av lotta nilsson - 22 oktober 2010 12:54

jobbar (har lunch nu) och det känns rikitgt bra. känns bra att få känna sig behövd och att mna gör nytta.

har riktigt ont i ryggen bara... måste få en ny massagetid snart.


milla vakna kl 4 och skrek rakt ut. snacka om att jag blev förvånad. lite lälle och pussar så somna hon om. antar att hon drömt något obehagligt.

hon blev överlycklig när vi kom till dagmamman imorse. hon sprang fram och kramade irene och de två flickor som redan kommit. därefter tryckte hon upp sin snuse i deras ansikte så de fick mysa lite med den också. mig hade hon inte tid med...


nepp åter till jobb.

 
 
Yohanna

Yohanna

22 oktober 2010 13:34

söta bilder på Milla :)) Oh vad roligt att hon gillar dagmamma så mkt..

http://juntos.bloggplatsen.se

lotta nilsson

22 oktober 2010 14:36

tack, ja hon är fin min lilla trollunge. ja jätte kul att hon trivs. skönt att slippa se henne ledsen. bara mamma som e ledsen nu när hon inte ens kan pussa en hejdå... kram

 
Yohanna

Yohanna

22 oktober 2010 13:34

förresten Lotta, vart jobbar du :)) ?? *nyfiken*
Kram

http://juntos.bloggplatsen.se

lotta nilsson

22 oktober 2010 14:35

jag jobbar på kiviks mustier, i butiken. har gjort det i många år. solariet är bara lite extra :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta nilsson - 18 mars 2011 10:24

hej allihopa för ett tag sedan blev jag inbjuden att börja blogga på mama.nu bloggen är nu förflyttad dit. ni får ha överseende då jag har noll koll på hur det funkar. men lär mig väll med tiden. hoppas verkligen ni fortsätter följa bloggen där...

Av lotta nilsson - 15 mars 2011 12:58

usch vad ont i huvudet jag har. fryser som hundan och har ont i hela kroppen, på väg att bli sjuk? vill bara hem!   går dåligt med bilder men mitt jäkla mobila bredband är såååå dåligt, har inte funkat på 2 dagar, skit telia! får ringa dom imor...

Av lotta nilsson - 14 mars 2011 11:27

hoppas ni haft en lika fin helg som jag. var som sagt på agdas, om jag fynda?! ohhh yes!!! :) slänger in lite bilder ikväll. på väg dit blev min lilla ängel åksjuk och kräkte ner sig totalt. hon tittade skamset ner och sa - mamma... ooooj usch ...

Av lotta nilsson - 12 mars 2011 16:39


fyndade i ystad på kappahl      fullkomligt älskar denna topp/tunikan. hade velat ha den i min strl :) passade perfekt till de bruna me&i byxorna jag kammade hem på tradera. är sällan på kappahl men upptäckte att de va en kanonbra affär, ma...

Av lotta nilsson - 12 mars 2011 15:46

gårdagen spenderades i ystad, mkt trevligt var det och barnen skötte sig utmärkt, för det mesta i alla fall haha på kvällen blev de amerikans buffe och sedan bio. fighter, bra men hade nog hellre suttit i soffan och sett den. bio är överskattat. he...

Ovido - Quiz & Flashcards