luckymom

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

tatto

Av lotta nilsson - 29 oktober 2010 08:53

fick tips på att han min tattuering på fingret som en ring. älskar ideen.hittade ingen superbild men kolla här



jätte fint :)

vad tycker ni?  

 
 
Ingen bild

Musen

29 oktober 2010 10:15

Sjukt fint, jag röstar JA=)

lotta nilsson

29 oktober 2010 12:57

det förvånar mig inte :)

 
Ingen bild

Sanna

29 oktober 2010 11:49

Min lillsyrra har en sådan, problemet är att det lätt ser ganska gangsta ut :S

lotta nilsson

29 oktober 2010 12:57

inte på en osyldig blondin som jag väll?! ;)

 
jasse

jasse

29 oktober 2010 13:26

Jag tror oxå de blir dö snyggt! Allt klär en skönhet :)

http://www.jaasse.bloggplatsen.se

lotta nilsson

29 oktober 2010 15:18

vi få nåpa på de ikväll :)

 
Ingen bild

Sanna

29 oktober 2010 18:38

Alltså även med snirkliga bokstäver och liten tunn text kan det se gangsta ut särskilt på avstånd, gör texten väldigt tunn och inte jättesnirklig bara som på bilden inte mer annarss ser det så blaffigt ut.

lotta nilsson

29 oktober 2010 19:23

får ha det uppritat innan jag gör de. passar knaske inte alls i de, eller jätte mkt ;)

 
Ingen bild

madde m

29 oktober 2010 19:32

Riktigt snyggt tycker jag oxå :) Men det tål att tänka på i alla fall, för det e ett ställe som blir svårt att dölja :/ iofs så e det bara att slänga på en ring om man ska på nåt speciellt. Glöm inte att jag ska med när du ska tatta dej :)
PUSSS

lotta nilsson

29 oktober 2010 23:48

jag tänkte också så, att man kan dölja den med en ring.
de glömmer jag absolut inte :)
puss puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta nilsson - 18 mars 2011 10:24

hej allihopa för ett tag sedan blev jag inbjuden att börja blogga på mama.nu bloggen är nu förflyttad dit. ni får ha överseende då jag har noll koll på hur det funkar. men lär mig väll med tiden. hoppas verkligen ni fortsätter följa bloggen där...

Av lotta nilsson - 15 mars 2011 12:58

usch vad ont i huvudet jag har. fryser som hundan och har ont i hela kroppen, på väg att bli sjuk? vill bara hem!   går dåligt med bilder men mitt jäkla mobila bredband är såååå dåligt, har inte funkat på 2 dagar, skit telia! får ringa dom imor...

Av lotta nilsson - 14 mars 2011 11:27

hoppas ni haft en lika fin helg som jag. var som sagt på agdas, om jag fynda?! ohhh yes!!! :) slänger in lite bilder ikväll. på väg dit blev min lilla ängel åksjuk och kräkte ner sig totalt. hon tittade skamset ner och sa - mamma... ooooj usch ...

Av lotta nilsson - 12 mars 2011 16:39


fyndade i ystad på kappahl      fullkomligt älskar denna topp/tunikan. hade velat ha den i min strl :) passade perfekt till de bruna me&i byxorna jag kammade hem på tradera. är sällan på kappahl men upptäckte att de va en kanonbra affär, ma...

Av lotta nilsson - 12 mars 2011 15:46

gårdagen spenderades i ystad, mkt trevligt var det och barnen skötte sig utmärkt, för det mesta i alla fall haha på kvällen blev de amerikans buffe och sedan bio. fighter, bra men hade nog hellre suttit i soffan och sett den. bio är överskattat. he...

Ovido - Quiz & Flashcards