luckymom

Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

saknar internet...

Av lotta nilsson - 2 februari 2011 09:11

kära vänner jag har lyckats igen. skulle vara duktig och säga upp internet, telefon och alla extra kanaler. tänkte att de va bra om huset skulle få för sig att bli sålt. kom en på att de tar ändå i alla fall tre månader tills husköp/försäljning är genomfört så hade ju inte behövt säga upp någonting över huvud taget. köpte moblit bredband, får jag det att funka?! NEJ!!!

kunde jag få starta upp kanalerna igen?! NEJ.

nu sitter jag utan internet och 1,2,4, 6:an på tv tjohooo hahaha.

hemtelen saknar jag inte, bara skönt att slippa alla försäljare.

men hur som helst så är datorn iväg för att bli frisk så jag kan få igång de mobila bredbandet.


så snart blir det bloggande igen :)


nu ska jag börja bokföra....puhhh värre än de låter :P


kram på er, jätte glad att ni e inne och läser även om min uppdatering suger.

 
 
Ingen bild

Marcus

2 februari 2011 10:54

Ouch, surt.. Men du har väl ändå guds gåva till oss föräldrar kvar BARNKANALEN?! Man kan ju inte missa Fiffi och allt annat spännande? ;-)

lotta nilsson

2 februari 2011 19:36

konstigt nog har vi aldrig haft den trotts att vi hade de dyraste paketet. konstigt?! men har en heeel de dvd, teletubbies går varmt nu ka jga lova :)

 
Ingen bild

Sanna

2 februari 2011 21:33

Alla har barnkanalen, man får bara söka ett bra tag ibland för få fram den, den ingår i gratiskanalerna. Ni får leta en omgång till.

lotta nilsson

5 februari 2011 19:54

jätte kontigt för de har vi gjort. å andra sidan inte förvånad med min tur :P

 
Ingen bild

Marcus

3 februari 2011 13:33

Haha, jo teletubbies är ju enormt bra *host host*. Fast Anton blir helt skogsvild om det inte är Mora Träsk som går dygnet runt.. Ibland är det nästa så man vill jobba över för att slippa höra på dem haha

lotta nilsson

5 februari 2011 19:53

haha jo vist e dom, suck :P
variation är inget dom uppskattar tyvärr :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta nilsson - 18 mars 2011 10:24

hej allihopa för ett tag sedan blev jag inbjuden att börja blogga på mama.nu bloggen är nu förflyttad dit. ni får ha överseende då jag har noll koll på hur det funkar. men lär mig väll med tiden. hoppas verkligen ni fortsätter följa bloggen där...

Av lotta nilsson - 15 mars 2011 12:58

usch vad ont i huvudet jag har. fryser som hundan och har ont i hela kroppen, på väg att bli sjuk? vill bara hem!   går dåligt med bilder men mitt jäkla mobila bredband är såååå dåligt, har inte funkat på 2 dagar, skit telia! får ringa dom imor...

Av lotta nilsson - 14 mars 2011 11:27

hoppas ni haft en lika fin helg som jag. var som sagt på agdas, om jag fynda?! ohhh yes!!! :) slänger in lite bilder ikväll. på väg dit blev min lilla ängel åksjuk och kräkte ner sig totalt. hon tittade skamset ner och sa - mamma... ooooj usch ...

Av lotta nilsson - 12 mars 2011 16:39


fyndade i ystad på kappahl      fullkomligt älskar denna topp/tunikan. hade velat ha den i min strl :) passade perfekt till de bruna me&i byxorna jag kammade hem på tradera. är sällan på kappahl men upptäckte att de va en kanonbra affär, ma...

Av lotta nilsson - 12 mars 2011 15:46

gårdagen spenderades i ystad, mkt trevligt var det och barnen skötte sig utmärkt, för det mesta i alla fall haha på kvällen blev de amerikans buffe och sedan bio. fighter, bra men hade nog hellre suttit i soffan och sett den. bio är överskattat. he...

Ovido - Quiz & Flashcards