luckymom

Alla inlägg under mars 2011

Av lotta nilsson - 6 mars 2011 09:25

www.agdas.se



utanför Trelleborg finns en lite liten butik med ett fantastiskt utbud till lika fantastiska priser. en härlig liten outlet ute på landet, väl värt ett besök.


                    



Av lotta nilsson - 5 mars 2011 20:24

vårkänslorna spritter i kroppen så fort solen tittar fram. med solen kommer vårskorna.



hur läckra är inte millis dojjs :)  

Av lotta nilsson - 5 mars 2011 10:09

                 


  

in love :P


                   


massa fint man vill klicka hem. väskan föll jag pladask för. visst är det härligt med alla dessa blomiga varma mönster?

Av lotta nilsson - 5 mars 2011 09:33

jobbar idag och imorgon...ikväll ska många ut till stjärnan, hade också velat åka dit och rasta danseskorna. MEN kroppen klarar inte av att jobba me den bakfylla så jag får snällt hålla mig hemma ikväll.

<3

Av lotta nilsson - 5 mars 2011 09:32


  

Av lotta nilsson - 4 mars 2011 15:52

min fina mamma brukar  alltid lämna små roliga påsar till mig, milla och siss. idag ringde hon och frågade om jag kunde komma upp om efter jobb och få några muntra upp dig påsar hahaha

undrar vad det är i dom.. :)


Av lotta nilsson - 4 mars 2011 13:05

vissa tankar kan man inte tänka sig ur.....

Av lotta nilsson - 3 mars 2011 07:26

babysim igår och milla blev som galen hahaha

hon fullkomligt älskar att bada. nu var det inget förra veckan och det märktes att milla hade en omgång att ta igen.

nu simmar hon runt själv i bassängen med sin puffar på¨armarna, hoppas själv från kanten och doppar huvudet på eget intiativ.

undrar om hon ska bli ett vattendjur som jag var. jag tog kandidaten när jag var 6 år, yngst i sverige. alla lediga stunder spenderade mamma och pappa vid min sida i bassängen.



får bli en gammal bild eftersom jag fortfarande inte tagit tag i kameran  

Ovido - Quiz & Flashcards