luckymom

Alla inlägg under mars 2011

Av lotta nilsson - 3 mars 2011 07:21

de är en vitamin som rensar ut kroppens slaggprodukter genom porerna. testade sånna och attans vad det stack över hela kroppen, blev rödflammig och ont i huvudet dagen efter. men rensad är jag :P


  

finns på alla hälsokost att köpa

Av lotta nilsson - 2 mars 2011 09:20


  


syrran som gav mig denna. superbra är den. tänkte köra denna över hela kroppen, en ansiktsmask och en lååång solstund på tan :)

Av lotta nilsson - 2 mars 2011 09:14

Äntligen har jag dator igen, tusen tack till T som fixade den :)

dock lyckas jag inte överföra bilderna från kameran till datorn, typiskt har en massa bilder nu ju. får se om jag kan fixa de ikväll.


lillan sover, laddar upp för babysim. blir mer och mer avancerat. förra gången tittade vi på varandra UNDER vattnet, hon "hoppar" från kanten mm


efter blir det lunch med tjejorna <3

hoppas millis vill ta en lur annars blir det en livlig lunch för min del haha



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards