luckymom

Alla inlägg under maj 2010

Av lotta nilsson - 24 maj 2010 11:22

yes maginfluensan tog mig i sitt grepp. är på bättringsvägen men orkar inte skiriva något idag....

Av lotta nilsson - 21 maj 2010 09:01

  


helt bedårande söt klosslåda från brio. var tvungen att klicka hem den till lillfisen. letade efter ett UV-tält inför sommaren men hittade denna istället   


  


denna skönhet blev också beställd.... på morfars räkning   

Av lotta nilsson - 20 maj 2010 22:32



  


att något så enkelt kan vara så vackert. satt i mamma och pappas trädgård när vi ser milla sträcka sig över filten och med stor försiktighet plockar en blomma som hon sedan beundrar läääänge    

Av lotta nilsson - 20 maj 2010 22:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av lotta nilsson - 19 maj 2010 22:50


Jag idag efter visningen. fräsig frisyr och färg!

  

  


Siss med en riktig systrarna nilsson frisyr, love it   

Av lotta nilsson - 19 maj 2010 22:41


tar en tur på pappas rygg

  


   flyter omkring lite



see ya......!

  


trött?!

  


lurig i blicken.....   

Av lotta nilsson - 19 maj 2010 09:42

nu bär det snart av till simsam för babysim med lillan. anders i plurret med henne och  stackars jag bredvid på kanten. idag ska hon få sitt första diplom, tror det va ett badanks diplom hahaha

 

sen far jag vidare till tomelilla för att få håret fixat i någon tjusig uppsättning iför kvällen hårvisning. bilder kommer antagligen imorgon.

 

idag har mina röda converse anlänt tjohooo vad jag längtat. hur läckert är det inte med ett par RÖDA?! har ett par svarta och ett par vita redan. dessa underbara skor passar mig utmärkt eftersom jag INTE gillar klackar.  har till och med skippat klackarna på visningen ikväll, kommer pryda tassarna med ett par svarta gladiatorsandaler med nitar och strass. man måste faktiskt inte ha skyhöga klackar för att va "fin" inte enligt mig i alla fall. sen har jag däremot en syster som är vansinnigt förälskade i sina skyskrapor till skor, smaken är som baken... delad och tur är väll de.

 

ha en bra dag allesammans

 

ps. någon som vet var man kan få tag på en hello kitty lära gå vagn.... hittar inte den någonstans!

Av lotta nilsson - 17 maj 2010 22:04

usch och fy vad trött jag är... blir snart nassi nossi för min del.


har idag inlett krig mot ogräs, ganska säker på att jag gick förlorande ur det. sjukt tråkigt att ligga där på knä och dra upp skiten och veta att de är tillbaks om en vecka eller två. det märks ju att man har barn nu, rätt som det är får man släppa allt och ta lillfisen. har svårt för att lämna något innan det är klart men börjar vänja mig med halvklara projekt hahaha


varit på lingon och blåbärparty hos jenny. blev en klänning till milla och supergod fika till mamma hehehe


imorgon ska jag ta ännu ett steg mot blondin. visningen är på onsdag på ohlssons lada, är någon intresserad finns det biljetter för 60 kr.


nu ska jag smörja mannens fötter ( hur han fick mig att gå med på det förstår jag inte själv ) får nog ha en massage i gengäld hehehe


nassi nossi på er

Ovido - Quiz & Flashcards