luckymom

Alla inlägg under maj 2010

Av lotta nilsson - 7 maj 2010 17:40

två par rosa leggings

  

Bamse snickarbyxor

  

Rosa mysdress

  

Ursöt klänning och vita mjukisar

  

Body som jag själv tittat på flera gånger :) och en supersöt klänning

Ja de märks att mormor älskar att handla till sin lilla tös, detta är bara en liten del av allt hon fått. och jag ska ju inte krypa under stolen med att jag tycker det är jätte kul att få kläder till lillan. köper mkt själv, älskar babykläder men minst lika kul att få   

mitt mammahjärta smäller snart av, lilla hasa sig precis från lekfilten till leksaks lådan, hon blev jätte mallig och skratta hela vägen dit. min underbara unge. hon har även börat vända sida när vi läser bok. Gud vad stolt jag är över henne, det händer nya saker heeeela tiden.



  

Av lotta nilsson - 7 maj 2010 07:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av lotta nilsson - 6 maj 2010 21:46

Nu är det nya rör i 3 solarium, nr 2, nr 3 och nr 5.

På lördag kommer vi att börja måla, kommer att hålla öppet som vanligt så ni är hjärtligt välkomna.

Kommer ha en dag i veckan då vi kommer finnas där för råd, köp av solkort mm, funderar på vilken dag och tid som passar folk bäst. förslag?



Av lotta nilsson - 6 maj 2010 21:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av lotta nilsson - 5 maj 2010 07:46

ja äntligen kan jag berätta vad det är jag gått och smusslat om.... jag och mamma är nu de nya ägarna till solarieverksamheten solstudio i simrishamn som numera heter Studio Tan!


Vi kommer att fräscha upp lokalen genom målning, ny belysning mm. varuautomaten kommer få ett nytt sortiment och kommer aldrig stå tom. Växelmaskinen är fixad och eventuella växlingsproblem ska nu vara ett minne blott.


den största förändringen blir dock det nya solariet som kommer att anlända om några veckor. ser själv fram emot att lägga kroppen i detta nya solarie då detta ska vara något utöver det vanliga, både effekten och avslappningskänslan.


Vi är tacksamma för förslag och ideér även att ni hör av er om ni ser någon förstöra el dylikt, detta givetvis för att det ska fungera som det ska och att det är snyggt och rent för de som kommer och solar.


hoppas vi har med oss "gamla" solare och kanske hittar några nya.

kommer snart börja sälja solkort igen, med dessa solar du till ett rabatterat pris.

Nya krämer i maskinen, allt för att fixa den perfekta brännan   


hoppas vi ses där   


Av lotta nilsson - 3 maj 2010 08:17

   


mina morgonfisar drar i sängen. så himla mysigt när lillan vaknar och anders hämtar in henne i vår säng.


         


hur söt får man lov att bli?!?! älskar byxorna hon har på sig, dom jag beställde från H&M för bara 79:-



Av lotta nilsson - 2 maj 2010 16:28

ja kärlek finns i många former men den bästa enligt mig är den man får från sitt/sina barn. ett leende besvaras med ett leende och inte vilket leende som helst utan ett leende som skapats av just dig och mannen du älskar. ibland när jag tänker på det blir jag så full av känslor att jag börjar lipa, av glädje. hur lyckades vi skapa något så vackert?!

mitt liv började när milla kom, något jag var helt ovetandes om innan hon anlände till världen. innan trodde jag att jag levde de ljuva livet och att hon skulle bli en bonus men det är hon som är LIVET!


  


tänk att du låg där och grodde till en perfekt liten människa. att du skulle komma ut och ge så mkt kärlek helt ovetandes om det själv. blir rörd av tanken att det är vi som fått uppgiften att forma dig till en egen individ och att vi har ett helt liv framför oss tillsammas   

Av lotta nilsson - 1 maj 2010 20:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards