luckymom

Alla inlägg under november 2010

Av lotta nilsson - 21 november 2010 21:01

  


på väg upp


  


första rundan :)


   


börjar bli trött efter tio timmar inne på ge kås


   


andra rundan :) sen blev det lite shopping i skoaffärerna utanför, 2 par till mig och 3 par till milla


en helt underbar dag hade jag tillsammans med underbara jasse. lite drygt dock när jag på hemvägen körde FEL i SNÖSTORM men men vi kom hem till sist hehe

  

..

Av lotta nilsson - 21 november 2010 12:30

ullared i fredags, jobb igår och ingen dator på kvällen, jobb idag ev lite uppdaterinagr ikväll...kankse ;)

Av lotta nilsson - 18 november 2010 19:23

idag har jag och milla välkomnat julen. lite väl tidigt jag  vet men jobbar så mkt sen så tyckte de va lika bra :)


i eftermiddags sa jag till milla - mamma älskar milla och då svara milla älska! kan ni fatta min lilla tjej?! blev rörd så jag lipa en liter ungefär.


har varit hos helena och oliver iadg, så kul barnen hade. underbart att se. oliver är en helskön kille och så otroligt snäll mot milla :)


imorgon bär det av till ullared och jag är förväntansfull som en liten unge. har inte varit där sen jag blev gravid med milla. ojoj vad jag ska handla!!!



Av lotta nilsson - 17 november 2010 21:58


   mila jäser runder



puss mitt badmonster

  


vill inte komma till mamma

  


första gången milla gick med på att krypa på mattan

  


tjohoo

  

 


bilderna gör inte rättvisa. milla älskar att bada även om hennes miner är lite halvskumma :)

kom på att jga sällan e med på bilder och när jag väl är det så är jag osminkad och sunkig, de får ni ta ;)


har haft en super mysig kväll med madde, alldels för länge sen. härligt att bara "vara" och umgås och givetvis inta sockerbomber, de e ett måste :)

  

fick klänningen jag beställde från nelly idag och den är riktigt fin men ganska taight, får pressa ner kroppen i den men det funkar. den sitter på plats sen i alla fall.

..

Av lotta nilsson - 17 november 2010 08:35

åhhh var e min kamera när jag behöver den?!

milla är på ett helt underbart strålande humör. dögullig e hon här hemma, spexar och skrattar som aldrig förr.

en sån här dag vill man ju verkligen inte köra till jobb, vill bara va med min lilla tjej.

hur kan en så liten människa sprida så mkt glädje?! helt fantastiskt!


just nu härmar hon mig, står med läppsylet och plutar med läpparna hahaha


på fredag när jag ska till ullared ska moster och mormor iväg med milla och köpa nya skor. hon har vinterkängor men behöver nya vanliga skor då hon snart växt ur de hon har nu. någon som har något bra fördlag på en bra sko som är lite vinteranpassad utan att vara känga?

Av lotta nilsson - 16 november 2010 20:47

då har det blivit kväll igen och denna dagen är snart till ända. vart tar dagarna vägen?! blir lite rädd över hur tiden rinner iväg. såg en liten bebis på jobb idag, 12 veckor va hon. herregud milla är över 1 år nu, tiden har aldrig gått så snabtt som sen jag fick henne. älskar att se hennes framsteg men vill samtidigt stoppa tiden och kunna njuta längre av varje stund.

försöker verkligen leva i nuet men det är inte helt enkelt alla gånger.


     liten blir större      


fick massage på jobbet idag. gud vad duktig hon e. kände hur varje "rörelse" gjorde nytta. var som en degklump när hon var färdig. känns i nacke och axlar att man bär på en liten tjej varje dag.




...

Av lotta nilsson - 16 november 2010 11:19

julkänslorna börjar infinna sig. love it   


by the way. today´s a goooooood day

Av lotta nilsson - 15 november 2010 15:40

från och med nu ska varje negativ tanke följas upp med en positiv, på det viset så får det alltid ett positivt slut!


Ovido - Quiz & Flashcards