luckymom

Alla inlägg under november 2010

Av lotta nilsson - 10 november 2010 18:53



   denna kommer tomten att komma med till mig :)

Av lotta nilsson - 10 november 2010 10:59

vaknade inatt och mådde fruktansvärt illa, började kräka och jga blev livrädd att de va vinterkräksjukan.

men de verkar faktiskt som de va falskt alarm. min snälla tjej somna om och jga kunde sova nu på morgonen. när jag sen vaknade upp mådde jag mkt bättre, skumt.... mår fortfarande ganksa illa men inte alls som innan.


  

milla är toppen för de är precis som hon förstår att jag behöver vila. hon går runt här och leker, kommer och kramas lite osv

Av lotta nilsson - 9 november 2010 19:20

var iväg och bestiktigade bilen idag och den gick genom, tjohoooo :)


bilder på min sötnos


    


kul att dansa framför spegeln :)



fina anna och simone

  


älskade mamma och jag

  


systrarna nilsson

  

Av lotta nilsson - 9 november 2010 06:52

milla fick ett underbart armband av sebbe som hans mamma maria gjort.


  


hennes smycken hittar ni här www.ullabrittssmycke.n.nu

Av lotta nilsson - 8 november 2010 20:03

idag kom mina örhängen från pilgrim som jag fick via bloggen. riktigt tjusiga. kommer bil sen, syrran har stulit kameran.


idag fyller min helt underbara vän jassse www.jaasse.bloggplatsen.se år. ett jätte grattis till henne!


  


massa pussra och kramar till underbar dig <3



Av lotta nilsson - 7 november 2010 20:27

sjukt trött, återkommer imorgon :)

Av lotta nilsson - 6 november 2010 19:05

ja österlen lyser, visst är det fint?!

själv har jag tänt ljus både inne och ute. hade planerat supermys med milla menhon var inte riktigt med på noterna. 18.30 somnade hon som en sten. duktig tjej men jag vill ju myyyyyysa...


  

Av lotta nilsson - 6 november 2010 12:18

var på ladies night i malmö igår. riktigt bra var det och jag är numera hopplöst förälskad i brolle ;)

idag har jag hoppat in och jobbar extra. längtar så till kvällen. blir pizza, godis och en film med min lilla prinsessa. hoppas hon är vaken till 19 i alla fall :P

 kommer bilder från gårdagen ikväll eller imorgon.

by the way nelly is the shit, vilken sjukt snabb levearns dom har. fick min klänning redan igår and i loooove it :)

Ovido - Quiz & Flashcards