luckymom

Alla inlägg under april 2010

Av lotta nilsson - 25 april 2010 18:58

  

vad tror ni om denna? både jag och anders gillar den   

Av lotta nilsson - 25 april 2010 10:20

Missa inte denna mysiga tävling. Tävla med BusMonster.se och vinn presentkort värde 500kr!


http://busmonster.se/



  

Av lotta nilsson - 25 april 2010 08:58

yes löning och då knappar fingrarna av sig själv in diverse saker. lägger bara upp bilder på millas inköp   


                            


     

                             


                                


De större bilderna är kläder från H&M och de mindre från NELLY. de små syns dåligt men den översta är en rödrandig tunika, den näst sista här är en pyjamas med hjärta över bröstet och den sista är ett Milla set, helröda byxor och en rödprickig body med millaloggon givetvis   


Kram på er

Av lotta nilsson - 25 april 2010 07:53

god morgon på er!


har precis tryckt i mig min överblivna kebabrulle sen igår, mums, mindre hälsosamt kanske?! lillan nannar och jag myser med min man som är ganska öm efter matchen igår.

idag ska han och lillan till stan och kolla på något ståhej som diverse företagare visar upp på torget. jag ska själv ansluta efter ett "möte?!"


lillan håller nog på att få tänder, hon var jätte ledsen igår och tuggade som besatt på sin bitring. ville ha kallt vatten hela tiden och kunde inte sova... till sist fick hon en alvedon, synd om henne att hon ska ha ont. då kom sakta men säkert den milla vi känner fram, vår lilla solstråle. men hon har sovit jätte orloigt inatt och hon brukar ju snarka igenom sig heeeela natten utan problem. vi får väll se om det dyker upp något riskorn i munnen på henne.


ikväll dyker det nog upp bilder från matchen igår,  inget blod jag lovar   


kram på er



Av lotta nilsson - 24 april 2010 18:39

jaha då har mannen boxat och inte bara kommit levande ur det utan också vinnande. många tycker det är obehagligt med thaiboxning och jag har möts av många höjda ögonbryn när jag säger att jag gillar det och störs inte alls av att anders ska upp i ringen. nu när jag var på plats så kan jag ju erkänna att de va lite annat än jag tänkt mig men tyckte ändå de va "kul".

nu blir det pizza och ryggläge på soffan... kan tänka mig att tv:n kommer överröstas av ett talande ego   


ha en mysig lördagskväll allesammans, för det ska vi ha   


kram på er

Av lotta nilsson - 24 april 2010 09:04

  


man kunde göra ett eget omslag på vi föräldrars hemsida, vad tycks?!

vill ni rösta på Milla så gå gärna in på länken nedan och rösta på henne, tävlar med bilden nedan

  


http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.viforaldrar.se%2Fomslagstavling%2F%3Fview-id%3D29355%26_ad_is_verified%3Dy&h=6e71b


idag ska anders tävla i thaiboxning, undrar om han kommer "hel" ur det?!   


kram på er

Av lotta nilsson - 23 april 2010 12:38

lunch på jobbet nu. känns fortfarande konstigt att jobba men skönt. anders och lillan får sin egna lilla tid.

ikväll ska jag på premiären för wallanders senaste film, den visas nämligen på vårt arbete, inte helt illa. hade dock varit roligare om man haft lite fina kläder att pryda kroppen med, attans vad garderoben fick stryk under graviditeten. nu är deb såååå gles. så älskling om du läser detta, ta din älskade sambo på en välförtjänt shoppingtur....please.


kram på er

Av lotta nilsson - 22 april 2010 17:04

yes nu sker det förändringar på torpet. jag är urusel på att laga mat så jag skiter i att göra det. med andra ord anders står för matlagningen här hemma.

har haft lite dåligt samvete över det med tanke på att jag går hemma och han jobbar hela dagarna.

så nu jävlar ska det bli ändring 4 år senare hahaha

har skrivit veckomatsedel för nästa vecka och idag kockade jag ihop lyxrätten spagetti och köttfärssås   


snäll som han är har han ALDRIG klagat på frånvaron av mat utan tyst och snällt gjort det själv. har blev nästan rörd idag när han såg min insatts... ja jag vet det är ganska tragiskt hahaha


kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards