luckymom

Alla inlägg under december 2010

Av lotta nilsson - 22 december 2010 23:12


fina caspian och milla

    


lite fika i leklådan :)



caspian blir patyfin inför simones ankomst


  


milla också givetvis



    

Av lotta nilsson - 22 december 2010 23:03

  


millis första lussekatt bak


                    


de bästa vi har, har vi på bordet :)


  


kul att baka (kladda) :)



livliga disskutioner om lussekatterna storlek

    


lite mys med moster


Av lotta nilsson - 21 december 2010 22:03

TID!!!

det hade väll varit bra om man kunde få lite fler timmar på dygnet av tomten :)

känner i kropp och knopp att de varit mkt den senaste tiden.

men påminner mig själv ständigt om att stanna upp och njuta av nuet. det måste man lära sig när man har barn, annars missar man för mkt.


idag har jasse och caspian varit här för julklappsbyte. attans vilken fin julklapp jag fick. kommer bild på den sen, passar perfekt i min inredning.

millis blev stormfrtjust i sin julklapp hon med :)


sen blev det julbak med barnpassarmaffian som består av syster, anna och malin.

nu jäser vi i soffan efter att ha firat syster med godsakerna vi bakade innan.


btw, syrran fick en bil av våra föräldrar, var e rättvisan i de :P

Av lotta nilsson - 21 december 2010 08:45

fick en fråga om vilka vi är, här har ni oss :)



Mamma Lotta, Mills och Pappa Anders



Milla och hennes storebror Sebastian   

Sebastian har Anders sedan ett tidigare förhållande och är hos oss varannan vecka. Milla älskar veckorna han är hos oss :)

Av lotta nilsson - 21 december 2010 08:40

Idag är det ingen vanlig dag, det är min älskade systers födelsedag, HURRA HURRA HURRA!!!!


www.galenmus.blogspot.com



älskar dig så sjukt mkt din galna tosa!!!!!  

Av lotta nilsson - 21 december 2010 08:20

jag har faktiskt ingen favorit. komiskt att denna kom idag när det är min systers födelsedag.

de första två åren efter att jag  flyttat hem ifrån åkte jag ändå "hem" kvällen innan för att vakna upp hemma på min födelsedag med sång, frulle på säng och allt det innebar.

nu har jag väll fått vakna upp och förstå att jag inte är ett litet barn haha. men nu har jag milla som ska få allt de mysiga jag fick och de värmer än mer :)



Av lotta nilsson - 20 december 2010 23:10

jag vet men var tvungen att slänga ihop en ny header med den nya bilderna ;)

Av lotta nilsson - 20 december 2010 22:28

var iväg och fick milla fotograferad idag, här har ni några av alla de bilder som blev

      

              


vad tycker ni?

jag är tokig i svart/vitt. har alla bilderna i färg men föredrar som sagt svart/vitt.

kan inte bestämma vilka två jag ska göra förstoringar av, vilka hade ni valt?



Ovido - Quiz & Flashcards