luckymom

Alla inlägg under december 2010

Av lotta nilsson - 13 december 2010 20:47

min handväska är då till att brja med ingen handväska utan en stor klumpig skötväska :P

i den finns ett smärre kaos.


  • blöjor
  • våtservetter
  • barnpuder
  • millas vantar
  • brev som ska postas
  • film som skulle lämnats tillbaka
  • läppsyl x 3
  • plånbok
  • nycklar
  • foto på milla
  • armband
  • nappar i mängder
  • handkräm
  • nässpray

mmmm jätte tråkigt innehåll men så e de

Av lotta nilsson - 12 december 2010 21:03

igår var det tösafest här hemma. temat för kvällen var någon form av huvudbonad.


  


ida bjöd på kvällens hetaste huvudbonad, själv mesade jag och lånade millas diadem :P


  


Dans?


  


fina madde och jag


  


thanx 4 a great night girls!!!!!


idag har jag mått hööööögt över förväntat, har varit människa och det brukar jag verkligen inte vara dagen efter.

blev en pulkapromenix med lilla innan idag. attans vad hon njuter när hon kasar runt där i snön.

varit på studio tan och städat, med mig hem råkade jag få kina mat hehe mums!

Av lotta nilsson - 11 december 2010 12:18

ikväll blir det utgång med fina tjejer, pink ladies laget ska ut och svira :)

vet redan nu att jag kommer må som en överkörd grävling imorgon så ber redan nu om ursäkt för ett antagligen " tyck synd om mig" inlägg imorgon haha

nä men det ska bli skitkul att gå ut, inte ofta det händer nu för tiden :)


  

Av lotta nilsson - 10 december 2010 21:52

                     

Av lotta nilsson - 10 december 2010 12:16

100 st närmare bestämt :)



     

Av lotta nilsson - 10 december 2010 05:55

Mina syskon


Ja som ni flesta vet vid detta laget så är det ju min fina syster simone www.galenmus.blogspot.com


   


     


  


finns så otroligt mkt jag skulle kunna skriva om henne men de kommer bara bana iväg. kort och gott kan jag säga som så att jag inte förstår hur folk som inte har en "simone" klarar sig?! kan omöjligt se ett liv utan henne, min syster och bästa vän!

hon var nyligen i prag i 4 dagar och det kändes som en evighet. är van vid att se och höra henne nästintill varje dag!

älskar dig ofantligt mycket älskade syster!!!!

Av lotta nilsson - 10 december 2010 05:44

min älskade millis igår


                


  

de e typiskt att hon ska ha snusen i högsta hugg alltid men vad gör man hahaha

 

idag är det egentligen babysim men de får vi hoppa över eftersom vi är så krassliga. tråkigt som baraste den, missade förra gången också pga av vädret :(

jag är ledig hela januari och då ska vi åka till tivolibadet i k-stad och ta igen missad plasktid :)


nä ska man försöka sova en liten stund till eller falla för frestelsen att stanna uppe med en stor kopp te och njuta av tystnaden och lugnet?

 

Av lotta nilsson - 10 december 2010 05:35

köper mina väggord (har en del) på tradera, vinylfabriken. bra kvalité och snabb leverans. igår kom mina två ord. har dock ändrat mig ang målningen av soffbordet. blev rädd att det skulle bli FÖR vitt. så behöll ursprungsfärgen och tjoffa med andra ord bara på väggordet i förhoppning att de gråa skulle tas upp från hyllorna på väggen. said and done :)


 


köpte ju även ett som jag skulle fästa på en vägglist. mmm måtten hade jag felbedömt så de skrek om det. lägger det i högen och sparar det bland dom andra :)  

Ovido - Quiz & Flashcards