luckymom

Alla inlägg under december 2010

Av lotta nilsson - 5 december 2010 20:31

Still green!!!!!!!!!!!!!!!! fan också hinner inte till affären heller :(

Av lotta nilsson - 5 december 2010 20:17

färgar håret för tredje gången... ska snart tvätta ur det, hoppas på det bästa. bara det gröna försvinner :P


Av lotta nilsson - 5 december 2010 09:31

for ju in på tradera för att hitta väggord och det gjorde jag :) fick dock ett mkt bra tips om att måla efterschabloner själv, hade nog blivit snyggare?! men hur som helst så kollade jag precis min tradera och jag har vunnit de auktioner jag budat på

   

denna ska få pryda min framtida tavellist

  

och denna är jag så otroligt nöjd med, den kommer att hamna på soffbordet :)

Av lotta nilsson - 4 december 2010 15:58

31 kr inkl frakt de e vad jag kallar fynd :)




  

Av lotta nilsson - 4 december 2010 09:28

jag älskar att kolla runt på diverse sidor och få inspration. kolla detta bara


  

 vrålenekelt att fixa själv ju. ett litet väggord på en tavellist. det är verkliugen det lilla som gör det stora ibland :)

in på tradera och leta väggord, tavellist har jag redan :)


Av lotta nilsson - 4 december 2010 09:03

ojoj kan förbereda er på ett mkt rörigt inlägg :P

är döpt och konfirmerad dock inte troende. har under många år försökt intala mig att jag tror på ett liv efter döden. är så fruktansvärt rädd för döden och har nog försökt finna någon liten trygghet i att jag skulle kunna få leva vidare även när jag är färdig här. frågan är om jag verkligen tror på det?!

vissa dagar gör jag det, andra inte. blir nedstämnd  när jag börjar tänka på sånt här så det får bli bra så här.

Av lotta nilsson - 4 december 2010 08:59

usch och fy för kvinnosjukan mens. de va en fin grej med att va gravid och slippa detta varje månad. får så in i bombem ont i rygg och mage. halva natten har bestått av kvidande i fosterställning. på jobb nu itutad en massa alvedon för att detta ska funka.



Av lotta nilsson - 3 december 2010 21:34

ja det är ju givetvis just det ögonblicket den 26 september 2009 klockan 20.21 då jag födde en perfekt liten flicka, min dotter Milla, mitt allt!!!!

just i det ögonblicket glömde jag bort hur jag kämpat i 18 långa smärtsamma timmar. i just de ögonblicket fanns inget annat än denna underbara lilla tjej.


  


hemkommen med 1 vecka gamla milla. kolla mkt hår hon hade redan då :)

Ovido - Quiz & Flashcards