luckymom

Alla inlägg under december 2010

Av lotta nilsson - 1 december 2010 12:35

nu jävlar sätts jag på prov. sandra  skickade en länk på dessa underbaringar för 800 kr. och gissa om jag vill klicka hem dom?! MEN de ska jag INTE....eller?! jag tror ärligt talat att jag aldrig sett något sötare!


    


åhhhhh ge mig, ge mig, ge mig.... eller rättare sagt ge milla, ge milla, ge milla :)

Av lotta nilsson - 1 december 2010 10:03

Kolla vad fin barnstol IKEA har för bara 349 kr



finns även i svart/vit. Blev givetvis jätte sugen men eftersom milla ska få en tripp trapp stol av mormor och morfar så känns det väldigt onödigt. men visst är den jätte fin?!

den har även en smart förvaringsficka i ryggstödet, perfekt till våtservetterna :)  

Av lotta nilsson - 1 december 2010 09:41

God morgon!

straten på denna dagen kunde varit bättre men å andra sidan kan de bara bli bättre under  dagens lopp :)

tror jag har nått fel i kroppens temperatursystem. vaknar stup i kvarten, först iskall nästa sekund genomsvettig. what´s up with that!?

jag har inge rullgardiner för jag vill vakna "med" dagen. går inge vidare nu när solen aldrig tittar fram men under resten av året vaknar jag tillsammans med dagen, love it. mindre skoj nu när plogargubben kör utanför fönstret natten genom, får nog fixa en rullgardin ändå.

min bil är utlånad och jag har idag en annan bil, med startlarm eller va de va. hur som helst så fick jag inte igång skiten... efter många svordommar och telefonsamtal kom vi dock iväg.

väl på jobbet sätter jag igång larmet på hela bygget, hoppsan :P

igårkväll bestämde jag mig för att ta itu med mitt sockerberoende som är utanför denna värld. så de blev morgonkaffe UTAN socker och grov bulle istället för den obligatoriska ostfrallan.

nåväl nåväl nu hoppas jag bara att det kommer lite fler kunder idag, annars blir dagen sååååå lång.

ikväll ska jag i alla fall glöggmysa med fina sandra och de ser jag verklugen fram emot :)


ps bara för att spä på min gnälliga lista så hann jga inte ens tända nedräkningsljuset imorse :P


back 2 work ;)

Ovido - Quiz & Flashcards