luckymom

Alla inlägg under september 2010

Av lotta nilsson - 20 september 2010 07:48

igår färgade jag och jasse hår för fulla muggar. blev skitbra på båda hehe. efteråt stack vi och sola, riktigt skönt. en helkväll med tjejfix, de gillar vi. bilder på håret kommer senare, morgonruffsen gör inte den nya färgen rättvisa


ang valet: de bloggar alla andra om så jag skiter i att göra det!  även om jag hade velar gå loss här så låter jag mig hållas.

Av lotta nilsson - 19 september 2010 09:54

   


detta är det vi bestäält från wild mango. de grå byxorna har ett jättesött hjärta på rumpan.     

Av lotta nilsson - 19 september 2010 09:05

                  


  


               


MIN SÖTA TJEJ IDAG


som ni ser är den nya snusen med hela tiden. hörnan av den gamla är dock den hon myser med hahaha


idag händer inte alls mkt utöver att vi ska gå och rösta.

se hur pass bakis siss är, kanske vill hon komma och slänga lite färg i håret?!



Av lotta nilsson - 19 september 2010 08:59

idag ska vi rösta gott folk. om du inte vet vad du vill rösta på så visa intresse och rösta blankt. jag har bestämmt mig men håller nog för mig själv vad jag röstar på   

Av lotta nilsson - 18 september 2010 12:41

  


någon är JÄTTE trött idag. lillan vaknade vid 9.30 för att somna en halvtimme senare. klockan är nu 12.45 och hon sover fortfarande. undrar om det är vädret?


siss ringde och berättade att en avi hade skickats till henne, edresserad till mig och milla. paket från blue box. nyfiken? japp!


  


verkligen dax att slänga lite färg i håret. "mammasunktiden " är från och med nu över hahaha

lite blonda slingor kanske?

Av lotta nilsson - 18 september 2010 09:27

verkligheten kommer ifatt en förr eller senare. det är helg och det blir ännu mer påtagligt. man måste väll få tänka på sig själv ibland? vara egoistisk?

tur jag har min lilla loppa som får den dystraste tanke att bli positiv. tänk att ett litet barn kan ha sådann innverkan. glad är jag för det hahaha


Av lotta nilsson - 17 september 2010 08:35

god morgon allesammans.

idag ska jag och milla på babysim, som vi längtat. märk ordet BABYsim, hon är altså fortfarande en liten baby    de kommer hon nog alltid vara i mina ögon.

ska bli riktigt skönt att hoppa i den varma poolen. milla fullkomligt älskar att bada så hon kommer bli helt till sig av lycka, härligt.



bild från förra omgången


lilan somnade redan kl 18 igår och sov till kl 8 idag.... sömntuta.  

Av lotta nilsson - 16 september 2010 18:39

det gick jätte bra hos dagmamman idag. milla sträckte sig efter henne efter ca 5 min. lekte för fullt i lekrummet med de andra barnen och fikade med god aptit. jag och dagmamman kunde sitta i köket medan hon lekte i lekrummet, hon brydde sig inte alls om att jag inte var hos henne.


operation "ny snuse" är genomförd och lyckades. klippte av lapparna från den gamla snusen och sydde på den nya och det godtog milla. hon hämtar glatt sin nya snuse och myser med den, eller med de gamla lapparna för att vara exakt.


nu ska jag alldels strax till studio tan och städa. ska minsann steka en stund också idag, nu ska jag bli brun igen.

Ovido - Quiz & Flashcards