luckymom

Alla inlägg under september 2010

Av lotta nilsson - 16 september 2010 08:30

väntar på att siss ska komma och underhålla milla en stund när jag ska iväg. ska till sjukan och bla kolla mitt låga blodtryck, blir jätte yr och ser mer svart än vanligt när jag reser mig. har även haft känselbortfall i benen sen jag fick milla, riktigt obehagligt.


nu ska jag och millis få i oss lite frukost.


  


bild från igår


Av lotta nilsson - 15 september 2010 21:35

med mormor i täten fyndade vi detta



ett par vinterkängor från pax. Gummistövlar från viking. hittade ett par jätte fina ( pippi ) som var fodrade men de fanns inte i så små strl. till dessa köpte vi fårskinnssula så de blir varmt och skönt om de små fossingarna.

ett par fårskinnstofflor som hon kna tassa runt i hos dagmamman.


    


mössan som jag beställt från geggamoja fick också vara med på bild.

underbart skönt ställ från didriksson som man akn ha under tex regnstället då de vi har inte är fodrade.


beställde ju även en ny snuse i samma tyg som mössan. jag knöt ihop den med  nuvarande snuse och hoppas de ska funka. till nästa barn ska jag ju absolut inte välja en ljus snuse ALL ( enlig milla, härlig smuts ) syns.


ikväll var det wild mango party ( igen    ) denna gång blev det en tunnika i temat rock, urfräck.


imorgon ska vi hälsa på millas blivande dagmamma, håll tummarna.

Av lotta nilsson - 15 september 2010 11:00

  


tävla gör du här   www.modegrabben.blogg.se

Av lotta nilsson - 15 september 2010 10:05

                      


  


      


   Mitt allt   

Av lotta nilsson - 15 september 2010 07:24

visitkort är nu beställa. blev lite annat när jag ändå va inne och beställde. kul att sitta och knåpa ihop sin egen deign även den är aningen begränsad.


  


Av lotta nilsson - 14 september 2010 10:32

var inne på www.geggamoja.com och beställde en snuse, blev en mössa också. tror inte hon kommer mgå med på det men man kan ju hoppas


   

    

Av lotta nilsson - 14 september 2010 09:24

min syster är världens bästa. jag behöver aldrig berätta hur jag mår för det vet hon redan. hon hör på min röst om något är fel. hon känner i sin kropp och något är på tok. likadant är det på andra hållet. vi känner även av mamma och hon oss. har förstått att det inte är helt vanligt att vara så nära varandra som vi är. hon är min absolut bästa vän och en viktig pelare i mitt liv.

hon har hjälpt mig otroligt mkt på sistone och är evigt tacksam för det.

att milla får en moster som simone gör mig varm i hjärtat


älskar dig siss  

Ovido - Quiz & Flashcards