luckymom

Alla inlägg under september 2010

Av lotta nilsson - 1 september 2010 09:00

          

  


fin i toffsar :)

Av lotta nilsson - 1 september 2010 07:52

       


nu är det beställt   


Av lotta nilsson - 1 september 2010 07:31

jag/vi har i ärlighetens namn varit extremt bortskämda med våra lilla tjej. hon har sovit hela nätter från det att hon var 2 veckor gammal, i egen säng från födsel och eget rum från 3 månader. i princip alltid glad, extremt nöjd med tillvaron och allmänt lätt att ha att göra med.

många vänner till mig säger att jag inte vet hur det är att vara småbarnsmamma hahaha tror nog dom har rätt.

hur som helst, igår fick jag känna på det. lillan var snorig som attan, ont i munnen och allmänt gnällig. när hon är så snorig vill jag ha henne i sängen för att ha uppsikt så inget fastnar i halsen. men shit vad hon hoppade runder, helt galen var hon hahaha.

hon vaknade till nä'r jag lyfte över henne från sin egen säng till vår och fick någon form av glädjerus, hon skrattade högt och sprattlade med hela kroppen..... i 1,5h!!!!! hahaha härligt att se men ack vad trött jag var. sen har hon studsat som en boll i sängen under hela natten.... ja, jag är gaaaasnka trött nu. men vad gör väll de?!


skulle behöva tips på filmval till så små knattar som milla. jag har urdålig koll.

Ovido - Quiz & Flashcards