luckymom

Alla inlägg under oktober 2010

Av lotta nilsson - 28 oktober 2010 19:49

har förträngt hur trött jag e hela dagen men nu slog det på ordentligt. hoppas milla får sova inatt. ska till barnmottagningen imorgon, måtte hon bli bra nu.

blev ju bättre ett tag men nu är de sämre igen :(


kolla in här www.galenmus.blogspot.com där hittar ni min underbara syster. vet inte vad jag gjort utan henne?!

tack gumman för all hjälp, inte minst för all hjälp med milla.



  


  

Av lotta nilsson - 28 oktober 2010 15:06

vill bara ni sa veta att jga tycker det är jätte kul att ni kommenterar :)


jag svarar ALLTID, gör det dock på kommentarssidan.


som sagt jätte kul, fortsätt med det och gärna ännu mer :)


kram på er

...

Av lotta nilsson - 27 oktober 2010 20:50

kom efter jobb till dukat bord och tända ljus i hela huset, mamma är helt enkelt bäst!


  


milla har börjat flytta runt på allting


  


ännu ett påhitt


  


och ännu ett hahaha


de e massa bus hela dagarna nu. underbart!


Av lotta nilsson - 27 oktober 2010 13:11

sitter på jobb och har lunch.  vi har båda ont i halsen här och dricker massa honungste.


imorse när mamma kom hade hon med sig detta till milla


  


tjusigt :)



Av lotta nilsson - 27 oktober 2010 08:39

snart kommer mamma och ska va här hemma hos milla så att jag kan köra och jobba. vill givetvis vara hemma med henne men verkligheten är tyvärr den att jag behöver jobba för vår bådas skull.

milla blir dock säkert gladare av att få vara med mormor :)


  


behöver lite hjälp? jag vill hemskt gärna tattuera in millas namn. tyvärr har jga ju redan tatueraten del som jag ångrar.

med andra ord är de "bra" tattueringsställena "upptagna" .

Tingling på underarmen

Tribal i nacken

Stor text i svanken

kinatecken på vristen

så var ska jag sätta millas namn? vil absolut inte göra fler sen men hennes namn vill jag verkligen ha. hoppas jag kan stoppa milla den dagen hon får för sig att göra som jag gjoirde hahaha fy vad jag ångrar mina. dock inte den på vristen för den gjorde jag tillsammans med mamma och hon har en likadan. syrran haka på senare och gjotrde också en. men dom andra kunde jag varit utan :)


Av lotta nilsson - 26 oktober 2010 12:17

milla är mkt piggare :) ringde och hörde om jag fick ta ut henne och det fick jag. skönt eftersom hon älskar att vara ute. och sen när blev frisk luft fel?!


                 


avslutade med att vila i solen :)

som ni ser är hon mkt piggare.


  

Av lotta nilsson - 26 oktober 2010 08:12

Jag kom med i Lumenes kampanj på deras senaste hudkräm


  


Vill du också få chansen att få gratisprodukter och prover att dela ut registrera dig då på buzzadors hemsida www.buzzador.com

du får hemskt gärna skriva in mig (nilssoncharlotta) som rekryt ;)


dessa prover kommer att lottas ut den 1 nov på jasses försäljning av wild mango kläder. klistrar in inbjudan här. alla är varmt välkomna


Vill du vara först med det senaste?

Och ha chansen att handla/fynda perfekta, fina och häftiga julklappar till barnen i din närhet. Vill du också ha chans att vinna lite på utlottning eller varför inte bara komma och dricka kaffe och ha en trevlig kväll. Måndagen den 1 november kl 18 tvättstugelokalen på Lundegatan kommer jag nämligen ha ett sista wild mango barnklädes party och kommer även att sälja ut min visningskollektion för halva priset per plagg. Kläderna finns i storlekarna 74-140 cl
Bland alla handlande kommer jag lotta ut den lyckliga som får vara kvällens värdinna och därmed få upp till 50 % rabatt på sin beställning.
Lotta Nilsson ägare av Studio tan i Simrishamn kommer finnas på plats för att lotta ut solkort, solkrämer m .m.
Självklart bjuds det på fika.
Hjärtligt välkomna
Jasmine Stridh och Lotta Nilsson

  

Av lotta nilsson - 26 oktober 2010 08:09

svårt och tro att lillan är sjuk när man ser henne så här pigg


    


men som läkaren sa, alvedon kan göra stor skillnad. 

Ovido - Quiz & Flashcards