luckymom

Alla inlägg under oktober 2010

Av lotta nilsson - 22 oktober 2010 12:54

jobbar (har lunch nu) och det känns rikitgt bra. känns bra att få känna sig behövd och att mna gör nytta.

har riktigt ont i ryggen bara... måste få en ny massagetid snart.


milla vakna kl 4 och skrek rakt ut. snacka om att jag blev förvånad. lite lälle och pussar så somna hon om. antar att hon drömt något obehagligt.

hon blev överlycklig när vi kom till dagmamman imorse. hon sprang fram och kramade irene och de två flickor som redan kommit. därefter tryckte hon upp sin snuse i deras ansikte så de fick mysa lite med den också. mig hade hon inte tid med...


nepp åter till jobb.

Av lotta nilsson - 21 oktober 2010 18:48

  


  


  


en vanlig morgon :)


köpte detta idag, dålig bild men det står milla ingraverat :)



ingen ork att skriva ikväll... 


,kram på er  

Av lotta nilsson - 21 oktober 2010 07:49

god morgon


igår hade vi en rikitgt mysig kväll, jag och min milf vänner ;)

vi körde en kväll utan barn med film (som vi aldrig såg) och maaaaassa onyttigheter, iförda mjukiskläder.

blev i och för sig lite bebismys då madde hade med underbara lilla hailey


  


nu tänkte jag ta lite kladdkaka till frukost :D

Av lotta nilsson - 20 oktober 2010 17:08

mormor har varit här


  


urmysig halsduk och vantar till mig


  


bamskeskjol (älskar den) och fix byxor


  


klänningar/tunikor med matchande leggins från fix


  


mockasiner och leggings från netto och linne från peirre robert





Av lotta nilsson - 20 oktober 2010 11:58

typiskt! givetvis var massören sjuk idag.

hur som helst så kommer mamma snart. hade handlat lite till milla (igen)



så här fint har vi det till frukost


     


och så här glad blir milla över att det inte är hon som städar

Av lotta nilsson - 20 oktober 2010 07:05

har nog drömt en massa inatt utan att kommma ihåg det. funderingarna är 1000 och jag  kan  inte bena upp nån av dom känns det som.

till jul önskar jag  mig en liten gubbe som sitter på min axel och tar alla rätt beslut åt mig.


  


men nu ska jag inte sacka ihop, dagen har ju inte ens börjat. ska ta mitt morgonkaffe innnan lillan vaknar :)

Av lotta nilsson - 19 oktober 2010 21:20

de här bloggandet går upp och ner. ibland är det skitkul ibland är man inte alls sugen. försöker göra de även när jag inte är det. varje månadsslut skriver jag ut månadens inlägg och sparar, som en liten dagbok. kna va kul att läsa sen, speciellt om milla :)


haft en tråkdag idag, skitväder. blivit bus och mys inomhus, mysigt i coh för sig men millis älskar att vara ute. hon ställer sig i hallen, drar ner skorna och bankar på dörren. men idag har det spöregnat så fick bli inne.


imorgon ska jag på en efterlängtad massage. mamma ringde och sa att hon kommer imorgon och tar milla för en massagetid var bokad åt mig, fina mamma   


  




Av lotta nilsson - 18 oktober 2010 21:24


hade galet roligt i lördags och mådde därefter i söndags.


              


jobbat idag och är fortfarande sliten efter helgens upptåg.


Ovido - Quiz & Flashcards