luckymom

Alla inlägg under oktober 2010

.

Av lotta nilsson - 17 oktober 2010 19:30

BAKFULL.... over and out!

PS

Av lotta nilsson - 16 oktober 2010 08:09

Glöm inte att titta in här    www.jaasse.bloggplatsen.se

Av lotta nilsson - 16 oktober 2010 07:59

lördagmorgon och vi har en great dag framför oss.

först bandymatch, ska bli så jäkla skoj. missa förra matchen som var årets första, så dagens match blir min första för säsongen.

kommer ha träningsvärk imrog? japp med all säkerhet.


sen ska millis till mormor och morfar så denna morsan kan gå ut för ovanlighetens skull. min förra utgång var i sommras och då åkte jag hem vid 24, spiknykter. dax att slå klackarna i taket och bara ha skoj.

morgondagen blir väll mindre skoj. blir så jäkla bakis! skulle behöva en pass upp, någon frivillig ;)




min

Av lotta nilsson - 15 oktober 2010 22:22


denna låt är till min ängel.

vill henne det absolut bästa men hur vet jag vad som är bäst?!

tur milla trollat bort ljudet på datorn för om jag hade hört låten nu hade jag väll börjat stortjuta.

underbara älskade unge, vad hade mitt liv varit utan dig?!

du är mitt allt, älskar dig så otroligt mkt!!!!!


  


när du kom förstod jag min uppgift här i livet



?

Av lotta nilsson - 15 oktober 2010 22:13

önskar jag kunde göra allt bra....

Av lotta nilsson - 15 oktober 2010 09:11

fredag, lördag imorgon och då ska jag ut, tjoho vad skoj det ska bli.

mamma, siss, malin och ida kom förbi igårkväll, skönt med sällskap. siss stannade över natten och sitter med millis i soffan nu. blir snart en lång promenix i det vackra höstvädret.


ikväll ska jag försöka få lite blonda slingor i håret. vill bli lika ljus som jag en gång varit, nästan i alla fall. kanke sola också...

jag dricker i princip ALDRIG men funderar på att ta ett glas gott vin ikväll efter lillan lagt sig. fredagslyx!

Av lotta nilsson - 14 oktober 2010 18:29

kollade på en av mina favvobloggar http://mammatillfreja.bloggplatsen.se/ 

Margona, mamma till fina Feja. hon hade hittat denna underbara sida www.ljusarum.blogspot.com

fanns massa fint men kolla in dessa underbara sängar


  

  


detta borde man ju kunna fixa själv?! :P

Av lotta nilsson - 14 oktober 2010 18:14

millis mår bättre men har varit slö idag. började med en promenad sen ett långt bad, mat och lite vila. ute och traska runt lite och massa lek och bus med dockorna här inne.

ick kämpa för att hålla henne vaken till 17.45 då gav jag upp och vi borstade tänder, tog på nattlinne och gjorde lälle. hon somnade innnan lällen var uppdrucken, jätte trött min lilla älskling.

mamma och syster kommer förbi sen, jag har världens bästa familj!

hittar givetvis inte laddaren till min kamera. så jäkla typiskt, funnits sååå många fototillfälle idag.



Ovido - Quiz & Flashcards