luckymom

Alla inlägg under oktober 2010

Av lotta nilsson - 26 oktober 2010 07:47

var helt fel på tiden idag. trodde klockan var5. 20 när jag gick upp men i själva verket var den över 7.

milla har faktiskt sovit ganska bra inatt, inte alls så hostig.


mamma var ju här igår och jag var iväg på en välbehövlig helkroppsmassage och ansiktsbehandling


  


gud vad skönt det var. kan inte fatta att sist jag fick en massage var innnan jag blev gravid. och ansiktet mitt är nu lent som en babyrumpa, härligt!


sitter och kollar på julklappar till milla. stora saker som gäller nu ju, såsom docksäng, dockstol osv. svårt att få plats med allt i en liten lägenhet sen. funderar på att sälja lite leksaker som hon inte använder längre.



Av lotta nilsson - 25 oktober 2010 20:36

idag var vi hos läkaren och tog prover på milla. hon är mkt bättre idag så jag tänkte att de nog inte var något.

men hennes sänka låg på 48 och i vanliga fall ska den ligga på 8.

det är en väldigt sjuk flicka du har sa läkaren. till och med han blev lurad av hennes energi. hon ser längre inte alls sjuk ut.

hur som helst så ska vi höras imorgon igen och antagligen ta nya blodprover. är det oförändrat blir min lilla älskling inlagd. usch hemska tanke. dock låter det värre än det är. anledningen att hon i så fall skulle läggas in är för att medicineringen måste ske via dropp. lungor, hjärta och allt annat såg super ut.

hade det varit ga hade jag kunnat åka hem och ta medicinen själv men de går ju inte med så små barn.

hoppas i alla fall attvi slipper. ingen höjdare för henne att ligga där med dropp.


håll tummarna för min lilla tjej!


Av lotta nilsson - 25 oktober 2010 09:28

fy vad milla e dålig. hon hostar mer och mer. ringde barnmottagningen så fort de öppnade. upptaget gång på gång. när jag väl kom fram var där inga fler tider. hon sa att alla ringde för samma sak denna jäkliga hosta.

ringde vårdcentralen istället och väntar nu på att de ska ringa upp.


  


  


  


som ni ser är det en väldigt sliten liten tjej jag har här hemma. mestadels ligger hon i min famn och stakar fram mamma med sin mkt hesa röst. skär i hjärtat på mig.


...

Av lotta nilsson - 25 oktober 2010 09:15

var tog manualen över mitt liv vägen?!


  


where 2 go....

Av lotta nilsson - 24 oktober 2010 21:58

                                                 Det lät inte helt fel, eller hur?

Allt som krävs är att du lägger upp en länk till deras hemsida, så får du dessa underbara örhängen hemskickade till dig! Läs mer om hur du går till väga

                                                  
    http://www.jewel.se

  

Av lotta nilsson - 24 oktober 2010 20:14

har en mkt mkt krasslig liten tjej här hemma. blir till att besöka fabror doktorn imorgon. anar kikhosta....

hemskt att se en ängel vara så dålig, vill bara flytta över det till mig själv så hon slipper de.

nu har hon kommit till ro och ligger och sover men tror inte de dröjer länge innan hon får ytterligare en hostattack.


något jag tänkt mkt på idag är hur människor kan gotta sig i andras olycka. jag har absolut noll förståelse för det!

visst finns det människor jag tycker mindre om även om det är väldigt få. inte ens dom skulle jag önska något ont i livet. ev. en dålig hårdag som jag kan småskratta åt men inget större än så.

när man medvetet vill förstöra och känner sig nöjd med det.... usch ja vad ska man kalla det?! tror att mänsiskor som beter sig så mår väldigt dåligt innerst inne.

har bestämt mig för att inte vara bitter för det hjälper ingenting till. det ska bara tagga mig att aldrig sjunka till en sådan låg nivå. jag gör mitt bästa för att vara en bra vän förälder, dotter och syster.  jag har mina brister som alla andra men jag kommer aldrig önska någon olycka!


usch nu blev det mkt här men behövde kräka ur mig lite :)

Av lotta nilsson - 24 oktober 2010 11:03

ni får ursäkte den dåliga uppdateringen men har verkligen inte ork. alldeles för mkt i mitt huvud just nu... när ska detta ta slut... varför späs det på hela tiden.... suck. försöker verkligen gå med huvudet högt och intalar mig att de som inte dödar det stärker men ibland undrar man.....



Av lotta nilsson - 22 oktober 2010 19:58

    


... tycker om att handla till milla

men fick faktiskt säga till henne nu för milla har sååååå mkt kläder, hinner inte använda allt.

fast de e v'ldigt kul att kika i klädpåsarna som dyker upp titt som tätt

Ovido - Quiz & Flashcards