luckymom

Alla inlägg under oktober 2010

Av lotta nilsson - 6 oktober 2010 10:30

min dator hemma bråkar därav den dåliga uppdateringen. sitter hos syrran nu. ska fita världens bästa pappa ikväll och då ska vi kolla på datorn så förhoppningsvis kommer bloggen  uppdateras som vanligt snart igen

Av lotta nilsson - 3 oktober 2010 21:18

var påklädd och färdig att köra till jobb kl6 då jag kommer på att jag inte ska köra förrän kl7. ja man är väll en aning förvirrad.

tog en kopp kaffe och bara njöt av tysnaden.... en stund.... sen ville jag att milla skulle vakna så jag hann träffa henne. några minuter senare vaknade min lilla trollunge. pigg och glad som vanligt.

hon tog sin kudde med sig... hmmm tänkte jag. när vi kom till tv rummet förstod jag. hon drog ut sin prinsessfåtölj ( kan bäddas ut till "säng" ) la sin kudde och la sig sen ner och mös med snusen. jag blevså chockad över hur söt hon är min lilla flicka.


 

    


Dora på tv. äntligen något utöver iggle piggle hon gillar haha

som ni ser har hon fått lugg, en mindre snygg sådan. den förklaras med att jag klippte den själv med kökssaxen. inget jag gör om hahaha



Av lotta nilsson - 2 oktober 2010 21:53

idag  har fröken nilsson jobbat, jobb imrogon också. men jösses vad skönt det är med rutiner och fasta tider att hålla.

skulle börja kl 10 imrgon men snäll som jag är så tog jag på mig att börja 6.30   


har skruvat ihop den nya tv-bänken, shit vad nöjd jag är. den är ursnygg, kommer bli skitfint med silverljusstakar på det högblanka vita.


millis igår hemma hos madde


  


min undebara lilla flicka. tillsammans klarar vi allt!


tänkte passa på att tipsa om mina 3 favoritbloggar


Beatrice mamma till underbara Devin  http://beabus87.blogg.se/


Melinda mamma till söta Maja http://melindawingren.blogg.se/


 Emma mamma till charmtrollet Viggo+ bebis i magen http://mammatillviggo.bloggplatsen.se/


kika in ni också!



Av lotta nilsson - 1 oktober 2010 19:58

jag tävlar om dessa underbara tavlor här  

 http://niiinis.blogg.se/2010/september/vinn-nindigos-rum-tavlor.html



Av lotta nilsson - 1 oktober 2010 19:44

babysim iadg och vi älskar det båda två.



milla spanar lite försiktigt på de andra barnen


      


   

      


      helt underbart är det att plaska runt i bassängen. i denna grupp är milla en kurs efter de andra. ändå var hon den enda som var helt under vatten idag, mammas duktiga tös!


efterår var vi på jysk igen och jag köpte tv-bänk och soffbord, blev högblankt vitt, riktigt tjusigt. blev även en vit spegel med inslag av guld och kuddfodral som matchar min nya pläd.



Av lotta nilsson - 1 oktober 2010 08:41

Promenixar med sina dockor


 


sötfisen.


    


morgonmys i mammas knä framför iggle. mamma kräker snart på iggle, hur kan hon vilja se samma avsnitt om och om och om igen.... hahaha


nu ska vi snart köra till madde och william för lite mys sen blir det babysim. har bett mamma komma förbi så vi kan få några foto. 


ska även till jysk igen, kan inte bestämma mig. vill ha möblerna i vitt men ett vitt soffbord kanske inte är så praktiskt?!

Ovido - Quiz & Flashcards